Tuesday, December 22, 2015

A little bit about Dayana94s



Dear lovely stalker ^^

I know mesti u all tertanya2x kan "who is Dayana94s?" , well to stop ur mind from insomnia akibat mengenangkan "aku" hehe,
aku wujudkan laa my first entry "a little bit about Dayana94s" hee~

First of all, name "Dayana94s" bersempenakan nama aku "FARAH DAYANA" tp.. tp... tp... "94s?" haa.. yg tuu tahun aku dilahirkan, aku ni x kreatif soo, aku kutip jew laa apa2x yg ak rasa senang untuk ak ingat.. hhmm ? "Dayana94s" ok apa?? Nice apa?? Smart apa?? hehe..

okokok!!

Ak buat masa ni seorang student dalam bidang mathematics, aik?? jgn yakin sangat ak bijak maths.. haha.. Nama pon student, belajar baru boley tau maths tuu apa benda.. Aku minat maths aku ambil jew laa kos ni sbb personally I think its better to learn something that we like instead of learn on something we dont because there is the hard part while we are studying, at least if we love that we enjoy even for the hardest part ^^ is it?? hahah.."english ak tunggang motosikal A.K.A tunggang langgang" heh..heh..heh.. apa pon "practice make perfect" and itu pendapat aku laa #jangan #tiru !

hmm,, apa lagi u all maw taw?? aku ni benda paling difficult bagi aku bila part2x macam ni laa... sesi kenal diri ! lemah beb lemahhh~~
oow yaa.. alang2x dah cerita ni, aku maw share laa perkara paling aku suka buat.. Jeng..jeng..jeng.......... "MENYANYI" benda ni dari aku kecil lagi memang aku suka, silap jew aku x jadi PENYANYI "vokal x mantap" hahah soo... bila ada masa kita KARAOKE sesama.. hikhikhik~ "law dipertemukan"

...Apa lagi erk?? oow ya.. asal aku lupa plak mw share, Im from KOTA KINABALU SABAH berketurunan BUGIS.. Hmm,, ok laa kan?? title pon "a little bit" soo... kita kena laa ikut tajuk kan?? law lari dari tajuk.. nampak sangat la dulu aku ni selalu failed writing, hikhikhik ^^

Last but not least, ceh macam karangan SPM haha..
I just want a support from u all, since I baru maw belajar BLOG2x ni.. so, mana2x kekurangan untuk entry ni, u guys faham2x and maklum2x la "newlyblog" hee~ okay, u all can comment and give me opinion to make my BLOG more better in futher ^^ "komen membina pleaseee" wkwkwkwk

neways, thanx for reading geng !

No comments:

Post a Comment